評論

人字拖上老虎頭 (170614Facebook網誌)

  着拖鞋行山得唔得 ? 有人話得,有人話唔得 !

  縱橫山野,有對靚(唔係美觀)鞋,梗係如虎添翼,揮灑自如啦 !

  每當有山野意外發生,專家學者就會同我哋講,要選擇適當嘅行山鞋(仲有好多佢哋鋪頭有得賣嘅裝備)啊 !

  近年行山廣告吹谷,都將行山鞋(仲有好多裝備)提升到神級 !
咁講法,着拖鞋咪變咗離經背道 ? 出咗事,點算好 ? 不過根據非正式統計,着拖鞋行山嘅出事率絕對唔高,反而睇返歷來嘅山野意外,事主絕大部份都唔係着拖鞋嘅。

  為咗驗證着拖鞋行山得唔得,個人喺今日做咗個試驗,踢對人字拖上老虎頭(465M),不過就絕對唔係貿然行事。首先,事前每年六月上梧桐山,行完之後都係着拖鞋返屋企。噚日紅雨之後,仲有車唔搭,由瑪麗醫院經域多利道行返堅尼地城,試過效果滿意,先有今日嘅行程。當然,冇事返到落嚟梗係多嘢講,上都上唔到頂咪頭耷耷囉 !

  其實做乜要歧視拖鞋啫,話哂佢都係真.鞋,仲好通風,合乎衛生。不過係咪適合所有行山人士,咁就見仁見智,要自行判斷嘞 !

標準

發表留言